اصدقاء للابد
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

اجدد واحدث النكت 2010؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رائع اجدد واحدث النكت 2010؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  MESSI في الجمعة مايو 14, 2010 2:41 pm

نكت مضحكة 1
• واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

• مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية مرتين يطلع برة اللعبة

• تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

• مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص الثاني رد عليه بس انا مش علي الاول قاله وكمان غيرت اسمك

• واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

• سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

• واحد راح للدكتور بيقولو يا دكتور انا عندى صداع ، قالو بتنام والشباك مفتوح ولا مقفول ؟ طيب افتحه قبل متنام وتعالى بعد يومين ، جاله بعد يومين ، قاله الدكتور الصداع راح قاله الصداع راح والتلاجه راحت والتليفزيون راح و ....

نكت مضحكة 2
• اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها برحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كدة احنا بعدنا اوى

• محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو ضغطنا عليه يمكن يوافق

• واحد واقف على الكوبري بيقول ,36,36,36,36 راح واحد سأله ايه حكاية ال36دي؟ قاله تعالى أوريك قام رماه من فوق الكوبري ..وقال 37,37,37,37

• واحد ندل فتح مصنع بيبسي كتب على كل علبة : رج جيدا قبل الفتح

• واحد راح للدكتور بيقولوا يا دكتور كل ما اكلم واحد ينام مني ........... يا دكتور ........... يا دكتور

• بلديات فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين فى وسط البلد .. دعاية

• واحدة راحت تخطب لابنها .. ام العروسة بتسألها ... وياترى ابنك بيدخن ؟؟؟ ردت عليها : لا لا لا الحمد لله ، ابنى ما بيدخنش..... الا اذا سكر

نكت مضحكة 3
• ,احد بيقول لصاحبه ... الحق الثعبان دخل غرفة حماتك ... قاله: سيبه يستاهل

• اثنين ساكنين في خيمة ونايمين على ظهورهم بالليل.. بص الأول للسما وقال للثاني شايف ايه ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال وده يدل على ايه ة ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في الكون ده . قال الأول ده يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي

• ثعبان نظره ضعيف يوم ما حب واحده..... طلعت خرطوم

• بلدينا ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قال له :يخرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخافش معايه غيرها

• بلدياتنا نجح في انتخابات مجلس الشعب، ففي اول جلسة قاعد جنب واحد افندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو، وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا !!

نكت مضحكة 4
• واحد قال لأبنه: نابليون وهو أدك كان أول واحد في الفصل،... رد الواد على أبوه : نابليون وهو أدك يا بابا كان إمبراطور

• واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

مره واحد راح يشترى بكته بانجو بعشرة جنيه الحكومه طبت على المكان الى هوة فيه راح رامى العشره جنيه

نكت مضحكة 5

مرة واحد مسطول أحول |، جه يعيط قام ريل

واحد رخم نزل الشارع وقف قدام عمود ... قالوه عديني

ظبطو ابلديات بيشمو اسمنت ابيض

نكت مضحكة 6

مره واحد مسطول ماشي مع حبيبته في نص الليل فاشفت ابوها فقالت يالهوي بابا بابا فقالها ماتخافيش قوليلوا اخوكي

مرة واحد بخيل وابنة قاعدين بياكلو فا مراتة جت فخبطت فقل ابنة قوم افتح لامك قال لة لا ماهى مراتك قالة دى امك قلة دى مراتك قلة دى امك قالة لا قالة طيب وراح منادى على مراتة انتى طالق وراح باصص لابنة وقالة قوم افتح لامك

كان فية واحد مسطول بيدق في عمود النور المضيئة للشارع فجاء مسطول اخر وقال لة اية محدش فتحلك الباب ثم نظر الى الأعلى وقال لة (اى للمسطول الأول)دق بقوة الظاهر انهم ساكنين فوق السطوح

اتنين مساطيل اتخانقوا الحشيش يخلى الواحد يشوف التانى اتنين ولا تلاتة راحوا للمعلم يسالوة قالهم دة حسب الصنف وانتوا بأة جايين انتوا السبعة تسالونى

مره واحد راح للسوبر ماركت قله عندك معلبات رد عليه ايوه قله طاب ادينى علبة كبريت

واحد مسطول دخل محل فول وصاحب المحل كان مسطول فالزبون بيقوله لوسمحت سندوتش فول من غير سلطه قاله صاحب المحل من غير سلطة قوطه ولا طحينه قاله من غير سلطة قوطه قاله صاحب المحل مفيش سلطة قوطه اعملهولك من غير سلطة طحينه

صعيدي فتح معمل ثلج
سماه معمل الصعيد للمياه الناشفة

* ليه فترة الراحة في الشغل للصعايده عشر دقايق بس ؟
عشان لو اكتر من كده هنضطر نرجع نعلمهم الشغل من أول وجديد

* مرة واحد صعيدى راح عند الصيدلي قال له: عندك لبن أطفال
الصيدلي سأله : اسمه إيه ؟
الصعيدى قال له : عبد الرزاق

* صعيدى فتح حساب بالبنك اعطوه بطاقة صراف راح غلفها بالبلاستيك

* سألوا واحد صعيدي: ماذا تكره ؟
فأجابهم أكره التمييز العنصري والزنوج .

* صعيدي راح للدكتور ، الدكتور قال له امشي كل يوم 5 كيلو.
اتصل الصعيدى بعد أربعين يوم بالدكتور وقال له انا دلوقتى داخل على اسكندرية .

* ايه اللى مكتوب داخل أحذية الصعايدة؟
الأصابع أولا

* الصعيدي بيعمل ايه بعد ما يستحمى ؟
بيقلع هدومه المبلوله

* واحد صعيدي ظل 15 سنة يدعي ربنا انه يرزقه بولد
في الأخر نزل له ملاك وقال له:
"أبوس ايدك...
اتجوزالاول"

منطق
ذهب صبي إلى ضابط الشرطة المسؤول وقال له: أسرع فإن أبي يتشاجر منذ ساعتين مع رجل آخر
فسأله الضابط: ولماذا لم تأت منذ بداية الشجار؟
فأجابه الصبي: لأن والدي كان هو الغالب

فصاحة
كان في أحد المدن رجل أعمى يتسول الصدقة والطعام، فمر عليه رجل مسافر وأعطاه رغيفاً، فدعا له الأعمى قائلاً: فليباركك الله أيها الرجل الطيب وليرد غربتك وسفرك
فسأله الرجل مندهشاً: وكيف عرفت أني غريب مسافر؟
فأجابه الأعمى: إنني أتسول هنا منذ عشر سنوات فما ناولني أحد سكان هذه المدينة رغيفاً كاملاً، أفلا تريدني أن أعرف أنك غريب عن هذه المدينة؟

ذكاء
أرسل قسم الشرطة صورة أحد المجرمين في 4 أوضاع مختلفة، فتلقى من الشرطي الموجود في إحدى القرى الرد التالي: تم القبض على ثلاثة من المجرمين، وجاري البحث عن رابعهم

إنقاذ
سأل الموظف رئيسه في العمل: هل يمكنني أن أتغيب غداً لأذهب مع زوجتي وأشتري بعض اللوازم؟
فأجابه المدير في جفاء: غير ممكن لأن ظروف العمل لا تسمح
فقال الموظف في ابتهاج: حمداً لله ياسيدي .. فقد أنقذت ظروف العمل حافظة نقودي

شجاعة
سأل أحدهم صديقه: هل أنت شجاع قوي القلب؟
فأجاب الصديق: نعم فذات يوم وقفت أمام الأسد لا يفصلني عنه غير شبر واحد فقط
فسأله: وأين كان ذلك .. في الغابة؟
لا ... بل في حديقة الحيوان-

حب
قال المدرس لتلميذه وهو يعاقبه على خطأ ارتكبه في دروسه: إنني أضربك لأنني أحبك
فأجابه التلميذ في غيظ: من المؤسف أنني لا أستطيع أن أعبر لك عن مشاعري بنفس الطريقة

تليفون
آلو .. لو سمحت الأستاذ منصور موجود؟-
أسف ... النمرة غلط-
طب ممكن تديني نمرته؟-

مشاكسة
وقف مشاكس بين الناس وهو يقول: من يجرؤ على منازلتي والعراك معي أيها الجبناء؟ أريد واحداً منكم فأريه من أكون فتقدم منه مصارع مفتول العضلات قائلاً: أنا فصاح المشاكس في جمهور المجتمعين: صرنا اثنين. فهل من منازل لنا؟
مره واحد اشترى لمبه مسمار دقها في الحيط

واحد بلدياتنا اشتري راديو حط فيه حجرين المذيع اتسطل

مهندس زراعى ظبطوه بيبرسم مع الأرانب

مره واحد بلديتنا لقى خاتم سليمان جه يدعكه فعص العفريت

عملوا مسابقة لتعجيز الكمبيوتر كل ما حد يسأله سؤال يجاوب عليه فى اقل من دقيقة جه واحد بلدياتنا حط ورقة فيها السؤال بتاعه الكمبيوتر اتحرق وطلع دخان قالوا له : سؤالك كان ايه بلدياتنا : جلت له ابو جردان جبل ما يخلف جردان كان اسمه ايه؟

عشرة صعايدة بيتعلموا ربط الكرافتات تسعة ماتوا وواحد فى حالة حرجة
مره واحد بلدياتنا دخل خلاط الأسمنت طلع منه قال والله منش داخل الملاهي تاني

مرة واحد بلدياتنا الباب افل على صباعه الباب ازرق

مرة 5 دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة مدينة نصر

واحد بلديتنا خلع العمة فقد الذاكرة

أبو العربى قابل الوله أينو وقاله مش تباركلى أناهجوز البت سعاد قاله ياراجل ديه متنفعكش قاله ليه قاله ديه بورسعيد كلهامشيت معاها قاله يا راجل هى يعنى بورسعيد كلها أد أيه!!!!
واحد حب يصطاد ارنب - قلد صوت الجزر

واحد رخم جداً دخل السينمــا مالقاش فيهــا غير واحد بس قعد وراه ..وقال له لو سمحت راسك علشان مش شايف

مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى

جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار .... فنشرة الاخبار طولت فراح الاولانى قال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهارد كدة؟ فراح التانى رد عية وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة

مرة واحد سكران بيوقف تاكسي فسأله: فاضي ياسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي فقال له السكران طيب ماتيجي تقعد معايا شوية

مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

اثنين سكرانين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر

فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى

واحد مسطول كل ما يجي يشنقوه ، الحبل ينقطع نظر للسجان وهو متغاظ وقال له احنا جايين ننشنق ولا جايين نلعب

مرة اتنين مساطيل قاعدين فالاول بيقول للتاني هو النهاردة السبت ولا الاحد قام التاني قائل له لا الاتنين ....قام الاول قاله.... جايين مع بعض

واحد مسطول بيسال صاحبه المسطول ايه اسماء اخوتك الشباب؟ قاله:كلهم محسن الا ادهم اسمه تامر

مره واحد بيحشش بيقول لصحبه امبارح جيت اسحب نفس قالوا لى ملكش رصيد

واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشةاوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشة يا وحشة راحت ملتفتة ليه وقالت له يا سكران راح قايل لها طب انا سكران حفوء بكرة وانتي

سكران ماسك الفرخة بتاعته ..قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه

واحد سكران فتح التلاجه وبص للجلي ...وجده بيرتعش :قالوه متخفش هاخد عصير

دجـاجة انتـحرت وكتبت في وصيتها خلو ماجي ينفعكم

دجاجه باضت بيضه بدون قشر ليش؟ مستعمله شامبو ضد القشره

في نملة ، راحت المدرسة ، طارت عبايتها ، نادتها المعلمه و
قالتلها : اعربي كلمت الهوا فقالتلها النملة . فعل مضارع قليل
الادب طير عباتي من دون سبب

سأل المدرس الطالب: الثعلب يلد ام يبيض؟ قال الطالب: الثعلب مكار توقع منة اي شي.

سأل المعلم الطلاب: من يعطيني أسماء ثلاث زواحف. رد أحد الطلاب عليه: أم بريص و أبو بريص و بريص الصغير

مره ظابط شرطه قبض علي ارنب ليه؟ علشان ظبتو بياكل حشيش

يقولك مرة فار ماشى مع خطيبته فى الغابة وفجاة لاقى الاسد الامريكي فحب يعمل راجل قدام خطيبته فراح للاسد قاله: انت يا حيوان الاسد رد قاله: انت بتشتمنى انا ؟؟ رد الفار وقاله: ايوة بقلك انت و مشى الفار وراح وصل خطيبته لبيتها وهو راجع قابله الاسد قالوا : انت كنت بتشتمنى انا يا فار؟؟ قالوا: لا والله دا انت ملك الغابة هو حد يقدر يشتمك؟؟ أنا بس كنت بعمل شويتين كدا قدام البت .. انا اسف وهات راسك ابوسها طلع الفار على راسوا عشان يبوسها فلقى خطيبتوا معديه فقال للاسد: ادوس على دماغ امك دلوقتى؟؟؟ نكت زواج

--------------------------------------------------------------------------------

واحد كريم تزوج وحده كريمه .. جابوا ولد ..... عطوه الجيران

طالب في الابتدائيه قال لمعلمته : أنا أحبك وأريد أن أتزوجك ,قالت المعلمه : ولكنني لا أحب ألأطفال ,قال الطالب :مو مشكلة ما نسوي أطفال

مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص برجع بالعطلة
واحد سافر امريكا ...وبعد سنتين اتصل بأبوه وقال له انا اتجوزت وجاني ايدز ..... ابوه تضايق كثير وقال له ... ليه ما سميتوش على اسم جدك

نكت شباب

--------------------------------------------------------------------------------

في سوداني محشش سألوة عن جنسيتة قال لبناني غامق.

واحد حب وحده وتزوج اختها،ليش؟ مشان يشوف حبيبته كل يوم

مره كان في صبيه سمره كثيييييييييييير...ولابسه تنوره حمره....مرق شاب ازعر من جنبها...حب يعاكسها قام قاللها:"اوه كوكا كولا"...الصبيه عصبت كتير وبصقت عليه....قام قاللها...:"واووووووووو وبتفور كمان..!"

نكت

يقول لك محشش ضيع أمه بالسوق راح سأل الشرطي قال له: ما شفت وحده ماشيه أنا مو معاها؟؟

محشش دافن نصه بالأرض ليش يصور فيديو كليب أنا عايش ومش عايش

واحد مسطول راجع البيت كل مايحاول يفتح الباب مش شايف خرم الباب، ابنه بص له من الشباك وقال له بابا أحدف لك المفتاح قال له المفتاح معايا ياواد احدف خرم الباب.

اثنين سكرانين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر

محشش راح للدكتور قله الدكتور سو إشاعه طلع برى الغرفه وقال الدكتور مات

مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم... طيب بتردوا ليه

واحد بيسال صاحبه هو ايه الفرق بين تجارة الحشيش وتجارة عين شمس ؟
قام صاحبه قال تجارة عين شمس 4 سنين انما تجارة الحشيش اقلها 25 سنة.

محشش ببكي بالمستشفى سألوه شو في ؟؟ قال لا بس الوالد
شوي متوفي

سألو محشش شو الطير إلي يبدأ اسمه بحرف الكاف ؟؟ قال
كنتاكي

حكوا لطفيلي في الصين كل دقيقة بنولد واحد قال تطور مو
زي عندنا كل تسع شهور

واحد فات على غرفة كلها حشاشين قال حرام عليكم قالولو
وعليكم الحرام

واحد محشش ولدت مرتو الساعة 3 وش الصبح جابت بنت راح
دبحها قال ما عندي بنات تجي وش الصبح

واحد سكران سأل صاحبه ليش بيحطوا الحليب على الشاي فقال له صاحبه : علشان الطفل يرضع

واحد مسطول بيسأل مراته هو لما بنفتح باب الحمام النور بينور قالت له لا .
قالها يبقى أنا عملتها فى الثلاجة0

في محشش قال لاخوه .. أقلك نكتة بالمقلوب ؟قال اخوه ايه قال أول شي إضحك

اثنين محششين واحد قال انا بردان من المكيف قال الثاني انا بشار من لبنان

في خاروف سكران ركب تاكسي وقال يالله على المسلخ

في محششين ركبو الهليكبتر قالو للكابتن طف المروحة تونا متسبحين

مصري محشش مسكوة يفحط على بيجو بالاسكندرية قال سيبوني معاكم الامير مصطفى ال سعود

اثنين سكرانين واحد بيقول للثاني بتعرف ليش القطار مهم؟؟؟ الثاني جاوبو: لأنه تحته خطين

محشش يسأل : يقول الحين اللي مات الحريري والا رفيقه ...؟

في واحد يحشش هو وامه قال لامه يمه احبك قالت لا ياوليدي خل بيني وبينك صداقه

اتنين سكرانين ماشيين.. واحد قال للتاني: لما أموت اشرب لي الكاس بتاعي كل ماتروح للبار.. مات الرجل، وبعد عدة أيام الثاني راح للبار وطلب كاسين.. قاله: بس انت لوحدك.. فشرح له الموضوع.. واصبح كل يوم يشرب كاسين.. في يوم طلب كاس واحد.. سأله: شو القصة؟ ليش واحد؟ قاله: انا بطلت اشرب!!
الشاي بيقول للسكر يا حلو!...بيرد عليه السكر وبيقولله:"يا مدوبني.."فيه بخيل تزوج راح شهر العسل لحاله

في واحد بخيل اشترى ارض وبناها منزل قام صبغ جزء من البيت وكتب في الجزء الثاني نفس اللون عشان مايخسر نفسه

بخيل زوج ابنه قال : هذي لك انت واخوانك

مرة واحد بخيل ابنه مات عيط عليه بعين واحدة

مره واحد بخيل وهو بيموت بيقول لولاده انتو قاعدين جنبى والنور مولع

في بخيل حط لبيته رخام عشان أذا طاح النص ريال يسمع صوته

في بخيل فوق عمارة في السطح طاح قرش منه نزل ما لقاه ليـــــــــــــــش !!!!وصل قبله

مرة بخيل طلب من زوجته فنجان قهوة ما شربها ليش ؟ بيشرب على الريحة.هاه

الصديق : متى ستقيم حفل زفاف ابنك ؟ البخيل:في رمضان .... الصديق : لماذا ؟؟ ..... البخيل :لان المدعوين سيكونون صائمين

بخيل يقول لعيالة اوعدكم اذا نجحتو في الامتحان بوديكم تشوفون اولاد ياكلون في كنتاكي

بخيــل دخل الحمام ولم يخرج لــيـش ؟؟؟؟ مكتوب على باب الحمام من الداخل " ادفـــع".

في بخيل دخل البقاله شاف مكتوب ادفع رجع

واحد بخيل راح مع ابنه على سوبر ماركت، الولد جاب بسكوت وشكولاته وشيبس ابوه بيقوله شو هاد يا ولد!!! قاله بحبه يا بابا بحبه.. قاله لكان يلاّ بوسه ورجعه مكانه يا حبيبي انت!!! صعيدي راح ل ماكدونالدز وقال لهم عندكم حلقات بصل ..قالوا ايه ..قال عطوني الحلقة الاخيرة

واحد بلدياتنتا حب يموت سمكة غرقها ف الميه

واحد صعيدي شغال في السعودية بعت الى أمه كيلو شيكولاته فاتصلت عليه وقالتله الصابون اللي بعته بيوسخ الهدوم

سألو صعايده شو بتسوي إذا رشو كيماوي؟ قال بسوي حالي نايم

اتنين صعايده قال واحد تصدق بالي مشغول قال الثاني أكيد

أحول سألوه شو امنيتك في الحياة قال :
اشوف واحد ماشي لوحده.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دكتور عيون شاف اشارة حمرة نزل من السيارة و حط لها قطرة .

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مريض ياخذ الدواء قبل موعده ليش ؟؟؟ ..... يبغي يفاجئ الجراثيم .

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مريض نايم بعين مغمضة و الثانية مفتوحة ليش ؟؟ماخذ نص حبة منوم

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
بدوي دخل السينما ما شاف الفيلم ليش ؟
كان يسلم على الحضور .

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
صايع تايب يرجم الشيطان و هو متلثم سألوه ليش ؟
قال اخاف احتاجه يوم من الايام.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
واحد يغازل سورية قالت له: حل عني يا
قالها:ليش الامتحان صعب!!!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
واحد توفي والده مابكى أبداً ليش ؟؟ لأنه كان بيستحم بشامبو لادموع بعد اليوم

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
في واحد يحب paly station كثيير ولما مات أبوه كتب على قبره game over

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
غبي مزور شهادة جامعية ليش ؟؟؟؟
كاتب ناجح و ينقل لصف الجامعة .

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
عروس بدوية نزلت من سيارة الزفة تركض ليش ؟؟؟
بدها تجلس اول وحدة على الكوشة

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
واحد كل مايسافر بياخد سكينة معاه ليش ؟؟
علشان يشق طريقه...

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
واحد نذل فتح مصنع بيبسي كتب على كل علبة : رج جيدا قبل الفتح ...

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
واحد أهبل ذهب الى محل لبيع الأجهزه الأكترونية قال:للبائع عندك تلفزيونات ملونه
قال: نعم
قال: اعطيني واحد أحمر ...

غبي بالمباحث يكلم العمليات ..
المذكور ركب سيارته وأنا ركبت تاكسي للتمويه ..!
المذكور نزل البقاله وأخذ بيبسي وأنا أخذت ميرندا للتمويه ..!
المذكور مسك طريق القاهرة وأنا مسكت طريق الاسكندرية للتمويه ..!

غبي سافر مع ربعه وطول الطريق للمطار وهو يردد : يا ليت جبت التلفزيون .. ياليت جبت التلفزيون
ويوم وصل للمطار قالوا ربعه : ازعجتنا وشتبي بالتلفزيون
قال : الجوزات فوقه .

شريط طاح من فوق عماره وما انكسر ليش؟؟

فلم هندي..

واحد غبي بمطعم ما يبي يدفع الحساب راح صوب الباب بسرعه جان يقرا على الباب ادفــع

قال : حتى الكمبيوتر صادني

مدرس سأل طلاب: اللي يحس إنه غبي يوقف؟
وقف واحد فقاله المدرس: انت حاس إنك غبي؟
قال:لا بس قلت عيب اخليك واقف بروحك!

غبي سافر لبنان وحضر حفله للفنان رامي عياش ولمن سمع رامي يغني,, ((بحطها عا راسي من فوق)

قام ورفع إيده ويصرخ: ((عرفتها عرفتها..الطاقيه))

في محشش أذانيه محروقه! سألوه ليش إذنك محروقه؟
قال المحشش: كنت أكوي الغترة ورن الجوال ورديت بالمكوى.
قالوا له والثانيه ليش محروقه؟
قال: إبن الكلب دق مرة ثانيه!!!

صعيدي بيتكلم بالسياسه يقول : كويس ان امريكا اتهمت طالبان ما اتهمتش المدرسة كلها

وحده تقول لزوجها : يا ليتني أخذت إبليس ولا أخذتك
قال لا ... ما يجوز أخو ياخذ أخته

واحد اسمه نادر تزوج وحدة اسمها نادرة جابو ولد سموه مهدد بالانقراض

نكت مضحكة 2009
اتنين رخمين اوي اتحكم عليهم بالاعدام فسألو الاول نفسك في ايه قال نفسي اشوف امي وبعدين سألو التاني نفسك في ايه قالهم نفسي متخلوهوش يشوف امه
إتنين مشين فى الصحرا طلع عليهم اسد فواحد منهم رماه بطوبة وجرى بيبص وراه لقى صاحبة واقف بيقولة إنت مبتجريش لية قالو وانا مالى هو انا إللى ضربته
مره واحد اتحكم عليه بالاعدام فسأله عشماوى نفسك فى ايه قبل ما تموت فقعد يرفس ففكوه قالوه يا جزمه كنت هتخنق
واحد صينى وقع اتكسر
مرة دكتور تحليل امة ماتت قال تحاليلي ياما

نكت مضحكة مصرية
مره واحد راح يعزى فى واحد صحبه فهو ماشى فى الجنازه قابل بائع بطيخ فشترى واحده فالناس طول ماهيه ماشيه بتبوص للبطيخه وتقول كلنا لها راح رادد عليهم وقال محدش واخد منها حاجه
حان موعد اختبار المجانين فرسم الدكتور باب مقفول على الحائط واحد ركله والاخر بطحه وضحك الاخير فظن الدكتور أنه شفى فسألة عما يضحكه فقال له المجنون:المفتاح فى جيب
مرة واحد بيقول لمراته “اعملى محشى” فقالت له “ما بعرفش” قلها “ماليش دعوة” فراح الشغل ورجع لقى السفرة مليانة محشى قلها “مين اللى عمله؟” فقالت “معرفش” فأشتكى للبواب، البواب رد وقاله “الشقة ديه مسكونة” فقله “لاياعم أنا هروح شقة حلوان” فطلع الشقة لقى العفش محلول وهو نازل لقى أربع عفاريت بيغنوا “هنروح حلوان هنروح حلوان”
واحد غني بيتأتأ فراح رحله على حسابه مع اصحابه طول السكه قاعد يقول “ن ن ن” لمل وصلوا قالهم” نسيت الفلوس” فرجعوا طول الطريق قاعد يقول” ك ك ك” فلما وصلوا قالهم” كنت باضحك عليكم”

نكت مضحكة محششين
ريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!
مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو
مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه
واحد غبي رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب
مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!
صعيدى فى الجيش واقف تشريفة و فيه ضيف كبير جاى يزور الوحدة فالقائد بيديلهم التعليمات الأخيرة
القائد : أول الضيف ما يدخل تضربوا 21 طلقة تحية للضيف
الصعيدى : و لو الضيف مات من أول طلقة نكمل برضه ؟؟!!
---------------------------------------------
ليه الصعيدى لما بينام بيحط منبهين جانبه
علشان لما منبه يضرب التانى يحوش
واحد صعيدي سمع عن الموبايل قال لأبوه عايزك تشتريلي موبايل يابوي..
أشتريلك بشرط .. انك تركب اخواتك معاك !!!
في واحد عايز ينتحر رمى نفسه قدام عربيه زعق عليه صاحب العربيه بتعمل كدا ليه رد عليه عايز انتحر قال طيب ماتطلع اي عماره وتنط قال ياسلاااام عايزني امووت
ثلاثة حكموا عليهم بالإعدام معاهم واحد صعيدي ، قالوا للأول عايز المنشار الكهربائي أو شنق ، قال: المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي مشتغلش ، قالوا : حظك روح وأطلقوا سراحه ، جابوا الثاني قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق ، قال : المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي برضو مشتغلش ، قالوا : حظلك روح وأطلقوا سراحه جابوا الصعيدي ، قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق، قال : شنق والناس وأقربائه يذعقو : المنشار ، المنشار ، المنشار قالهم بايظ مايشتغلش
صعيدي دخل مسابقة من يكسب المليون سئله جورج قرداحي سؤال كان صعب شويه قام قاله ممكن اتصل بصديق اتصل بصحبه وقاله ياحسنين ايه رايك احسن احزف اجابتين ولا اخد رأي الجمهور
مره واحد أسكندرانى ماشى على البحر لقى جماعة صعايده بيهتفوا ،هريدى يابطل-- هريدى يا بطل، ولما سأل عن السبب أجابوا: أحسن واحد عندكم يقدر يغطس قد أيه، فقالهم: حوالى ثلاث دقائق، فقالوا هريدى غطس من ثلاث أيام و لسه مطلعش
صعيدي طرده المدير من المدرسة .. جاء ابو ه وقال للمدير : ليش طردت ولدي من المدرسة ؟ قال المدير : ولدك غبي جداً .. وعشان أثبتلك : يا ولد روح دور عليه راح الولد ثم رجع قال : ما لقيتك ... قال المدير : شفت !فقال الأب للولد : رح دور كويس يمكن تلاقيه
واحد معدى لقى ناس بتهيص قوى قالوهم فية اية.. قالوله فى واحد بلدياتناعايز ينط من سطح العمارة..هم خلاص انا طالعلة... طلعلة وقاله عايز تنتحر لية... بلدياتنا قاله اصل انا غبى وكل الناس بتقول علي غبى .. راح الراجل قايله هاقولك فزوره لو حلتها ماتبقاش غبى .. حاجة اسمها زى شكلها .. بلدياتنا : ماخبرش .. الراجل:البيضة اقولك واحدة تانية .. حاجتين اسمهم زى شكلهم .. بلدياتنا :ماخبرش .. الراجل: بيضتين اقولك واحدة تانية بسيطه و سهله .. حاجة كبيرة وسودة وبتجيب لبن واسمها جموسة .. بلدياتنا 3 بيضات
واحد صعيدي وواحد امريكي وواحد ياباني تايهين في الصحراء بقالهم ثلاثة ايام وفجأة ظهرلهم الجني وقال كل واحد فيكم ليه طلب واحد بس
الامريكي قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
الياباني قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
راح الصعيدي قاله واه هما سبوني لوحدي هاتهم لي تاني
واحد صعيدي مكلف بتفجير نفسه بين الاسرائيليين راح عمل بروفة بين أهله قبلها بيوم .
غضب الصعايدة من النكت التي تقال عليهم و لإثبات مدى ذكائهم تقرر عمل اختبار ذكاء لهم فتم اختيار 3 منهم و كانوا من أذكيائهم
وكان السؤال الأول هو : ما هو الشئ الذى نلبسه في القدم و لونه أسود
فأجاب الأول الجذمة
السؤال الثانى ما هو الشئ الذى نلبسه في القدم و لونه بني
فأجاب الثاني الجذمة
السؤال الثالث ماهو الشئ الأبيض المستدير الذي نأخذه من الدجاج
فأجاب الثالث هل هو برباط
فقيل لا
فقال إذا هي الشبشب
مرة صعيدى عايز يعمل تجربة على ضفدعة فقطع رجل وقال لها نطى فنطت قكتب الضفدعة بتلات رجول تنط وقطع كمان رجل وقال لها نطى فنطت فكتب الضفدعة برجلين تنط فقطع كمان رجل وقال لها نطى فنتط فكتب الضفدعة برجل واحدة تنط وقع الرجل الاخيرة وقال لها نطى فما نتط نطى فما نتط فكتب الضفدعة بدون رجول تفقد حاسة السمع
غضب الصعايدة من كثرة النكت عن الصعايدة فقرروا عمل برنامج تليفزيونى يستضيف أحد الصعايدة الأذكياء و يسئله أمام الجمهور حتى يتضح زكاء الصعايده
فى اليوم التالى على الهواء
المذيع : 2 + 3 تساوى كام
الصعيدى الذكى بعد تفكير عميق ..: 8 ؟
المذيع بصوت منخفض : لا ليست 8 !
الجمهور فى نفس واحد : إديله فرصة تانية .. إديله فرصة تانية
المذيع : ماشى .. ياريت توقوللى 2+3 تساوى كام ؟
الصعيدى الذكى بعد تفكير عميق : 4 ؟
المذيع بصوت منخفض : لا ليست 4 !
المذيع : ماشى.. بس دى آخر مرة .. ياريت توقوللى 2+3 تساوى كام ؟
الصعيدى الذكى بعد تفكير عميق : 5 ؟
سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
المحققين : طب ليه جتلت عمك ؟
الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة
مرة واحد بلديات بيقول لواحد تاني و هو بيجري عليه بسرعة:الحق اخوك عواد غرقان في دمه ، آم اخينا ده قاله ماتخافش ما هو بيعرف يعوم
مرة واحد صعيدي ماشي في الشارع ومعاه شوية مسامير فوقع منه واحد قعد يندهله و يقوله تعالى و مفيش فايده آخر ما زهق رما شوية مسامير و قالهم هاتوه
مرة ثلاتة بلدياتنا راحوا يسرقوا بنك ..... واحد دخل يسرق و التانى وقف يراقب و التالت راح يبلغ الشرطة ..
صعيدي واقف مع دوده في الشمس ليه؟؟؟؟الطبيب قال له اعد في الشمس دقائق معدوده
مجموعة صعايدة عملوا عصابه و قرروا يسرقوا بنك
زعيم العصابه : محمدين يدخل البنك و يستخبى فى دورة المياه لحد ما البنك يقفل .. و بعدين يشيل الجريليه بتاعت التكييف
بعد كده نخش كلنا من فتحة التكييف و نكسر الخزنه و ناخد الفلوس
لما نطلع من البنك حنلاقى الحارس نروح جتلينه و نهرب بالفلوس .. فاهمين يا رجاله
العصابه : فاهمين يا رييس
المهم جت ساعة الصفر و فعلا راح محمدين البنك و استخبى فى دورة المياه
و فتح لهم .. و دخلوا .. و فتحوا الخزنه .. و لما خرجوا من البنك ملاقوش الحارس .. فضلوا يستنوه ساعة .. ساعتين لكن الحارس ماجاش
رئيس العصابه : مافيش فايدة يا رجالة يلا نرجع الفلوس الخزنه الخطة فشلت
- استضافوا واحد بلدياتنا في برنامج الكاميرا في الملعب سألوه بتشجع مين قالهم المقاولين العرب
قالوله بتحب مين في المقاولين العرب قالهم الجماعة بتوع المحارة .
- بلدياتنا فتح محل جواهرجي عمل أول يوم ببلاش ..
- واحد وقع في حفرة حدفوله حبل طلع مشنوق .
- 3 بلدياتنا بيلعبوا على القهوة واحد قال كش ملك والتاني قال دبش
والثالث راح واخد الكوتشينة وماشى.
- الأمريكان والروس بيترسموا على بعض الأمريكان يقولوا احنا أول ناس طلعنا القمر
والروس يقولوا لا أحنا أول ناس طلعنا القمر واحد مصري كان واقف اضايق أوى
قالهم انتوا لما طلعتوا القمر لقيتوا إيه هناك ؟ قالوله طوب ورمل وزلط قالهم احنا اللي مطلعينه.
- واحده بتقول لجوزها عمرك ماقلتلى كلمه تحسسني إن أنا مرآتك؟ قالها إنتي طالق .
- بلدياتنا مفتاح عربيته ضاع ميكانيكي جه فتحهاله بطفاشه تاني يوم عمل نسخه من الطفاشه .
- بيسألوا واحد صعيدي بيقولوله المصري بنى الأهرامات والياباني بنى إيه قالهم بنا سونيك .
- بلدياتنا أشترى تاكسي كل لما حد يقوله تاكسي يقوله أيوه تاكسي .
- بلدياتنا أشترى عربيه هيدروماتك قطع رجله الشمال .
- 2 بلدياتنا بيلعبوا شطرنج فواحد بيقول للثاني أنا قتلتلك الحصان
الثاني قاله طب ثانيه واحدة ... لما رجع قاله وأنا سممتلك كل بهايمك .
- بلدياتنا نزل في محطة الرمل رجله غرزت .
- مسطول بيقول لصاحبه تصدق إن بوش جاي مصر بكره قاله علي الطلاق الأهلي يغلبه 4.
- مسطول ركب العربية بتاعته ملقاش الدركسيون ولا التابلوه ولا الفتيس راح عمل بلاغ في القسم إن العربية اتسرقت بعد شويه اتصل بالقسم قالهم الغوا البلاغ أصل أنا كنت راكب ورا .

محشش شاري لامه طيرين حب , واحد بغني والثاني ساكت

سالته امه واحد بغني و ليش الثاني ساكت ؟

قالها هذا الملحن.......

وحدة قالت لزوجها بدي اياك تذبحلي خروف بمناسبة مرور عشر سنين على زواجنا

رد عليها: و شو ذنب الخروف يتحمل غلط ارتكبها حمار

محشش اتصل على بوش وقاله قررنا الحرب عليكم
قال بوش ومين انتو؟
قال له أنا وأبو فلان والربع
قال بوش وكم عددكم؟
قاله المحشش 8
قالبوش بس إحنا مليونين جندي؟
رد المحشش: خلاص بشاور الربع وبرجع اتصل فيك
ثاني يوم اتصل المحشش قاله خلاص ما راح نحاربكم لأنه ما عندنا مكان لمليونين اسير
شرطي غبي لقا طاووس بالشارع وداه للضابط وقال لقيته بالشارع شو اسوي

فيه؟

قال له الضابط وديه حديقة الحيوان
وبعد ساعتين رجع الغبي للضابط ومعاه الطاووس وقال وديته حديقه الحيوان

والحين تباني أوديه الملاهي!!

ابن هتاش وشلونك وشلون الربع عساهم طيبين .. وميغي والفطيحي وشلونهم .. وراعي الزاوية وشلونه .. وبن عرفيش ابله أربها طيبه .. وبن قرميط وشحاله .. وشحال ربعه .. أي بالله وقراشهم وحوشهم طيبين .. كذا العلوم .. وعشاهم عندنا عقب العشاء !

(ضابط قحطاني رايح دوره لولاية أريزونا ويكلم العريف مبارك بن هتاش) !

حوطي يطوف حول الكعبة ويدعي :اللهم اجعلني من العشرة المبشرين بالجنة !

محشش علق ثوبه في الدولاب ، طاح الثوب ، قال : الحمد لله اني ماكنت داخله !

محشش يسألونه في مقابله ‎.. هل تحاسب نفسك ؟ قال أحيانا أحاسب وأحيانا قطه !
سكارى انقلبوا بالسياره ، واحد قال : أظن قلبنا ؟ رد الثاني : بدينا نوسوس !
محشش قاعد يناظر مباراة ريال مدريد ، سمع المذيع يقول فاول لصالح رونالدو ‎،
قال ‎: تصدقون توني أدري ان اسمه صالح !
محششين مسلحين ، مسكوا واحد قالو له : انت معنا والا مع ذوليك ؟

قال : لا معكم ، قالوا : حنا ذوليك ، يالكلب !
محششين راكبين سيارة ‎، وقفوا ، ثم ركبوا السيارة وتلخبطوا في الأماكن ، ثم ركب السواق ورى ‎، قال : يا شباب بدون مزح ثقيل ، اللي أخذ الدركسون يرجعه !

مره دق جرس الباب ، قال الولد لأمه : يمه لا تفتحين الباب ، يقولون ان الأمتحانات على الأبواب !

تعريف (إزهله) : عباره عفويه تبدأ بدق الصدر ، وتنتهي بالسجن 10 سنوات !

تعريف (إقلط) : كلمه مأثوره عند البدو ، تسببت لهم في خسائر فادحه !

سجر كلو فلفل .. نهر كلو فلفل .. واجد فلفل (هندي يحدث جماعته عن الجنه ونعيمها) !

بلادي بلادي بلاد اليمن .. كيس دقيق وعلبة لبن .. وحزمة قات وشاهي عدن !

بدوي سمع بالتبرع بالأعضاء ، كتب في وصيته : إذا مت تبرعوا بجلدي صميل !

فكسار فستو كفره ام قزاز أراك ماتراني .. (شرطي جيزاني يبلغ عن vxr مسرع ومظلل !

فيه محشش يكلم نفسه يقول : أنا أحب أنام بس ماأدري أنام يحبني ولا لا .
سمعتو اخر حكمة يا شباب,...عن الحشيش

قللك ( لاتشرب مارلبورو و تنصر الامريكان, اشرب حشيش و انصر الافغااااااااان)) ...........يــديك ياولد!
..
محشش اتصل بخطوط بانكوك قال كم تستغرق رحله جده قاله لحظه قال شكرا
محشش قال لصاحبه انظر زوجتك تسير هناك مع كهربائى الحى فرد عليه صاحبه المحشش اكثر منه و قال يا عم ده لا كهربائى و لا يفهم حاجه فى الكهرباء
مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب
ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه
اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.
مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

****إثنين محششين إنفتح عليهم الباب
الأول :- منهو؟
الثاني:- الظاهر جني
الأول:- خرعتني على بالي مباحث
محشش جاله ولد بعد 3 سنوات من زواجه سماه
'توك تجي'
محشش سألوه
تتوقع الطيارات اللي بمطار تبوك حربيه
قال : لا قحطانيه
في محشش قاعد يكتب رساله فجأه غير الخط ليه
يقول الخط الاول فيه تفتيش
محشش ضيع امه في السوق راح سأل واحد
وقاله : ماشفت وحده تمشي
انا ما امشي معها
محشش صدم عامود كهرباء قال : يلعن ابو شركه المويه
ما لقوا يحطون برج الجوال إلا هنا
محشش يقول لخويه: قل لي من انت اقول لك من تكون
قاله من انت؟؟
قال من تكون !!؟
محشش ابوه مااات يوم غسلوه قالوله عط الرجال 50 ريال
قال : والله لو انه لكزس
محشش قالوا له في الصين كل دقيقه ينولد واحد
قال العن ابو التطور مهوب حنا
كل 9 أشهر
محشش سمع عن موت الاميره ديانا
راح يعزي البنك البريطاني

محشش طلبت المحكمة منه شي يثبت ملكيته للبيت
جاب لهم صورته وهو يغسل الحوش
محشش يقول لمحشش : انا بردان من المكيف
رد المحشش قال : انا محمد من الرياض
محشش يعرب جملة : برنامج كل الرياضة

بر : صحراء

نامج : القبطان ( نامق ) اللي يطلع مع عدنان ولينا

كل : أصلها (كلب) وحذفت الباء تقديراً للمجلس

الرياضة : (الرياض) عاصمة المملكة (ة) مال أمها داعي
محشش عند باب بيتهم ... مرت الشرطة
سألوه : انت من أهل البيت
قال : لا .. من كفار قريش
امريكي يسأل محشش
can u help me
قال المحشش والله مافهمتك بس أحتياطاً كل تبن
فيه واحد يسأل واحد محشش يقوله اذا عرفت وش معي بالكيس
عطيتك منه سمكه
رد عليه المحشش : قال بحر
محشش يزور مريض... سأل عنه في الاستقبال
قالوله: وش عنده؟؟ قال كامري أبيض
محشش بيفتح بقالة .. كتب على اللوحة : قريبًا افتتاح
بقالة أبو أحمد لصاحبها أبو فهد للتقبيل
محشش يسأل صاحبه :- كم الساعه؟
قاله:- عشر وعشر
رد عليه:- الله يرجك قل عشرين وخلصنا
محشش يقول لخوية : تخيل تقوم الصبح وتلقى نفسك ميت
قال : والله لا أنهبل
محشش مغرز وقف له واحد يبي يساعده قاله
معاك حبل؟
قاله :- عاشت الأسامي
محشش يسأل خويه : أنت ليش أصلع ؟ قال : من الزمن
قال : لا عاد تحلق عنده
محشش راح عزا سأله اللي بجنبه عزيت؟ قال لا عالديزل
فيه محششين مسكوا واحد وقالوا له انت معنا
ولا مع الثانين ؟؟ قال معاكم معاكم
قالوا لكن احنا الثانيين
وذبحوه

محشش عسكري قالوله إذا مر الرئيس أطلق 21 طلقه
قال و إذا جبته من أول طلقه
محششين نزل عليهم مطر قاموا يناقزون ليه
مايبون يدوسون على نعمة الله
محشش كل يوم يدعي ان الله يرزقه عيال
بالنهايه جاه الحلم وقاله
ياحمااااار .. اعرس أول
لغز محشش
له عيون ولا يشوف , له رجلين ولا يمشي
له جنحان ولا يطير
الجواب
عصفور ميت
محشش طلع من البقاله يضحك
سألوه شفيك تضحك؟؟
قالهم ضحكت عليهم حاسبتهم وماشريت شي
محشش دخل متحف وقاعد يلحس الصور
ليه؟؟
يتذوق الفن
مدرس يسأل محشش : الثعلب يلد أو يبيض ؟ قال : والله الثعلب
ملعون والدين و مكار .. توقع أي شي منه
يقول لك فيه محشش دخل على اخوياه في استراحه
ولقاهم عشرين الف
قال : وين باقي الشباب
محشش جالس وحاط رجل على رجل قاله الأستاذ
هذي جلسه؟؟

فيه محشش يكلم نفسه يقول : أنا أحب أنام بس ماأدري أنام يحبني ولا لا .
..
فيه محشش دخل مطعم سأل راعي المطعم : وش فيه عندكم ، قاله راعي المطعم : شطبنا . قاله المحشش : طيب عطنا اثنين شطبنا وواحد ببسي .
..
في واحد سأل محشش : عندك أخوان.قال المحشش:كثييييير . قال :إيش أسماءهم .قال المحشش:كلهم اسمهم محمد إلا خالد اسمو فيصل
..
مره ثنين محششين كانو راقدين بخيمه بالبر قال واحد منهم وش تدل عليه النجوم قال الثاني ان في كواكب غير كوكبنا قال الاول لا يحمار هذا يدل ان سقف الخيمه انسرق
..
لغز محشش: اذا كان القطار يمشي 60ك/م في الساعة فكم عصفور فوق الشجرة اذا كان البيبسي بريال
..
سمعتو اخر حكمة يا شباب,...عن الحشيش

قللك ( لاتشرب مارلبورو و تنصر الامريكان, اشرب حشيش و انصر الافغااااااااان)) ...........يــديك ياولد!
..
محشش يسأل: اليوم سبت وإلا احد؟قالو: الإثنين.قال:ماشاالله كلهم مجتمعين؟
..
محشش سأل محشش كم الساعة معك؟ .. قال لا أعلم.
قال غريبة انا معي لا أعلم إلا خمس.
..
محشش يسأل واحد: وين ولدت؟
قال : بالمستشفى
قال المحشش: ليه سلامات كنت مريض؟
..
واحد محشش ليلة العرس ماعنده موضوع يتكلم فيه قال لزوجته : اهلك دارين انك هنا
..
فيه محشش زعل على حرمته قالت له أسوي لك مساج قال والله ما أكله
..
في محششين واحد قال للثاني بالي من امس مشغول رد الثاني قال يمكن السماعه مرفوعة
..
فيه محشش قطع راس خويه وهو نايم وقعد يضحك المحشش ويقول مسكين والله إذا قام ولا لقا راسه يبي ينهبل .
..
محشش اتصل بخطوط بانكوك قال كم تستغرق رحله جده قاله لحظه قال شكرا
..
واحد فات على غرفة كلها حشاشين قال حرام عليكم قالولو وعليكم الحرام .
..
مره محشش اتصل ببرنامج مسابقات على الراديو...ساله المذيع شو اسمك....المجنون :في خيارات؟؟
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
MESSI
Admin
Admin

عارضة طاقة :
95 / 10095 / 100

الابراج : الجوزاء

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://messi.mess.tv

- مواضيع مماثلة